:)

Som ni märkte så var mitt förra inlägg ganska konstigt och det berodde på att internet på vår dator var väldigt segt så jag fick skriva på min I-pod och sen helt plötsligt gick det inte skriva så nu fick jag skriva på Ellens dator så bilder kommer nästa vecka. Här är en kort summering av dagarna som har gått.

lörda: vi gick upp vid (07.00) och åkte vid (08.30) sen vid (15.00) så åt vi vid macdonalds efter det gick jag till br i några minuter och hittade battle of geonosis för 350 kr och mace windu`s starfighter också för 350 kr. Dom brukar kosta 450 kr. Hoppas dom är billigare hemma också :) Sen åkte vi vidare. Vi kom fram till stugan vid (19.30) och kollade på mellodi festivalen.

Ne nu måste jag gå lägga mig men ska försöka blogga i morgon med, men jag lovar inget.


Kommentarer
Postat av: agreenbrick

"I have risen from the dead!" :)

Mina konstiga rubriker är oftast låttitlar, eller bara nåt slumpmässigt jag kommer på! :)



Väldigt ovanligt att BR har lego BILLIGARE... Det har alltid varit dyrare när jag varit där...

2011-03-28 @ 20:58:12
URL: http://agreenbrick.blogg.se/
Postat av: denise

vad händer hos dig idag?:) kram!

2011-04-05 @ 15:18:03
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Simon.T

denis idag har vi haft melodifestivalen i skolan och agreenbrick(simon) så håller jag med, br brukar ha dyrt lego och en fråga bara har du facebook?



2011-04-05 @ 17:28:35
URL: http://simonslegoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0